Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13178
Title: Xây dựng mô hình các nhân tố ảnh hưởng đến quyết định mua sắm của người tiêu dùng đối với siêu thị bán lẻ tại Đồng bằng sông Cửu Long
Authors: Trần, Hồng Minh Ngọc
Lưu, Thanh Đức Hải
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2019 - no.33 - tr.103-106 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=287316
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13178
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S332019103.pdf300.5 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.