Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13168
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBùi, Văn Trịnh
dc.contributor.authorCao, Hoàng Anh
dc.date.accessioned2023-11-13T02:20:05Z-
dc.date.available2023-11-13T02:20:05Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=287304en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13168-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2019 - no.33 - tr.66-69 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleSự hài lòng của khách hàng cá nhân về chất lượng dịch vụ thẻ thanh toán tại Vietinbank, Chi nhánh Cần Thơen
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextreserved-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv139S332019066.pdf315.77 kBAdobe PDF
  View online
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Jan 9, 2025

Download(s)

1
checked on Jan 9, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.