Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13154
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHuỳnh, Thị Thu Linh
dc.date.accessioned2023-11-13T02:20:01Z-
dc.date.available2023-11-13T02:20:01Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=287288en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13154-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2019 - no.33 - tr.12-15 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleVề sự hài lòng của khách hàng cá nhân đối với chất lượng dịch vụ tín dụng tại Eximbank, Chi nhánh Kiên Giangen
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S332019012.pdf349.96 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Dec 27, 2024

Download(s)

1
checked on Dec 27, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.