Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13154
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHuỳnh, Thị Thu Linh
dc.date.accessioned2023-11-13T02:20:01Z-
dc.date.available2023-11-13T02:20:01Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=287288en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13154-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2019 - no.33 - tr.12-15 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleVề sự hài lòng của khách hàng cá nhân đối với chất lượng dịch vụ tín dụng tại Eximbank, Chi nhánh Kiên Giangen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv139S332019012.pdf
  • Size : 349,96 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.