Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13112
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Quan Việt
dc.contributor.authorĐoàn, Ngọc Dũng
dc.date.accessioned2023-11-13T02:19:50Z-
dc.date.available2023-11-13T02:19:50Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=287213en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13112-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công Thương - 2019 - no.19 - tr.98-104 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công Thươngen
dc.titleCác nhân tố tác động đến sự hài lòng của khách hàng khi sử dụng dịch vụ khám chữa bệnh tại Bệnh viện Hoàn Mỹ Sài Gònen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S192019098.pdf503.83 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.