Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13083
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTăng, Thị Bích Hiền
dc.date.accessioned2023-11-13T02:19:43Z-
dc.date.available2023-11-13T02:19:43Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=287186en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13083-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công Thương - 2019 - no.12 - tr.274-278 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công Thươngen
dc.titleThu hút khách hàng thế hệ Z Việt Nam - Một phân khúc khách hàng mới trong thời đại hội nhập và toàn cầu hóaen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S122019274.pdf
  • Size : 304,14 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.