Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13083
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTăng, Thị Bích Hiền
dc.date.accessioned2023-11-13T02:19:43Z-
dc.date.available2023-11-13T02:19:43Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=287186en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13083-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công Thương - 2019 - no.12 - tr.274-278 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công Thươngen
dc.titleThu hút khách hàng thế hệ Z Việt Nam - Một phân khúc khách hàng mới trong thời đại hội nhập và toàn cầu hóaen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S122019274.pdf304.14 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.