Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13018
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCảnh, Trí Hoàng
dc.contributor.authorTrần, Ngọc Tân
dc.date.accessioned2023-11-13T02:19:27Z-
dc.date.available2023-11-13T02:19:27Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=287103en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13018-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công Thương - 2019 - no.4 - tr.160-166 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công Thươngen
dc.titlePhân tích các nhân tố tác động đến chất lượng dịch vụ bán lẻ xăng dầu tại Công ty cổ phần Thương mại Hóc Mônen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S042019160.pdf
  • Size : 503,75 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.