Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12975
Title: Tác động của niềm tin và cảm xúc đến lựa chọn sử dụng thương mại điện tử
Authors: Nguyễn, Thị Bích Vân
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2019 - no.36 - tr.111-114 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=287040
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12975
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S362019111.pdf291.14 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.