Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12775
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thủy Hạnh
dc.contributor.authorPhan, Huy Hùng
dc.date.accessioned2023-11-13T02:18:13Z-
dc.date.available2023-11-13T02:18:13Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=285292en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12775-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesY học cộng đồng - 2019 - no.49 - tr.91-95 - ISSN.2354-0613en
dc.subjectY học cộng đồngen
dc.titleKhảo sát mức độ mối quan hệ của nhân viên y tế với khách hàng ở khoa khám bệnh, Bệnh viện Trung ương Quân đội 108, năm 2018 = Survey the level of the relationship of medical staff with customers in the examination department, 108 central military hospital, 2018en
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv417S492019091.pdf413.4 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.