Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12742
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPham, Trong Hoa
dc.contributor.authorNguyen, Thiet Lap
dc.contributor.authorNgo, Ich Long
dc.contributor.authorNguyen, Van Kuu
dc.date.accessioned2023-11-13T02:12:02Z-
dc.date.available2023-11-13T02:12:02Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=285243en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12742-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Kỹ thuật Thủy lợi & Môi trường - 2019 - no.Đặc biệt - tr.180-185 - ISSN.1859-3941en
dc.subjectTạp chí Khoa học Kỹ thuật Thủy lợi & Môi trườngen
dc.titleMô phỏng số ảnh hưởng của thông số kết cấu đến phân bố áp suất thủy tĩnh và áp suất thủy động của màng dầu bôi trơn trong bơm bánh răng ăn khớp trong = Numerical analysis of effect of geometric parameters on hybrid pressure distribution in internal gear motor and pumpen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVt64SDB2019180.pdf367.82 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.