Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12705
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNgô, Văn Lực
dc.date.accessioned2023-11-13T02:11:50Z-
dc.date.available2023-11-13T02:11:50Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=285202en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12705-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Kỹ thuật Thủy lợi & Môi trường - 2019 - no.Đặc biệt - tr.84-88 - ISSN.1859-3941en
dc.subjectTạp chí Khoa học Kỹ thuật Thủy lợi & Môi trườngen
dc.titleMô phỏng phần tử hữu hạn mô hình hông người đi bộ dùng trong kiểm định an toàn ô tô = Finite element modelling of pedestrian upper legform impactor used in automotive safety testingen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVt64SDB2019084.pdf440.01 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

3
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.