Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12584
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Kim Ngân
dc.date.accessioned2023-11-13T02:11:17Z-
dc.date.available2023-11-13T02:11:17Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=284933en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12584-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Quảng Nam - 2019 - no.15 - tr.32-39 - ISSN.0866-7586en
dc.subjectTạp chí Khoa học - Đại học Quảng Namen
dc.titlePhát triển năng lực tự học cho sinh viên ngành mầm non trong dạy học học phần “Giáo dục học đại cương” = Stimulating learner autonomy is a main goal of teaching methods innovation towards learner’ competencies for studentsen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv472S152019032.pdf235.77 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.