Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12502
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Khánh Chi
dc.date.accessioned2023-11-13T02:10:56Z-
dc.date.available2023-11-13T02:10:56Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=284858en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12502-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Đồng Nai - 2019 - no.12 - tr.27-40 - ISSN.2354-1482en
dc.subjectTạp chí Khoa học - Đại học Đồng Naien
dc.titleThực trạng triển khai E-CRM của các hãng hàng không trên thế giới và bài học kinh nghiệm cho các hãng hàng không Việt Nam = Reality of e-crm execution of global airways and lessons learned for Vietnamese airlinesen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv463S122019027.pdf
  • Size : 574,73 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.