Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12255
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Quốc Pháp
dc.date.accessioned2023-11-13T02:07:41Z-
dc.date.available2023-11-13T02:07:41Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=267499en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12255-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học - 2019 - no.01 - tr.117-128 - ISSN.1859-3100en
dc.subjectKhoa họcen
dc.titleVận dụng cấu trúc bài học theo kiểu dạy học nếu vấn đề khi sử dụng "Hồ Chí Minh toàn tập" nhằm nâng cao hiệu quả, chất lượng dạy học lịch sử ở trường Trung học phổ thông = Applying the structure of teaching-style lessons to raise issues when using "Complete works of Ho Chi Minh" to improve the effectiveness and quality of teaching History in high schoolsen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv138S012019117.pdf338.77 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.