Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12255
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Quốc Pháp
dc.date.accessioned2023-11-13T02:07:41Z-
dc.date.available2023-11-13T02:07:41Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=267499en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12255-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học - 2019 - no.01 - tr.117-128 - ISSN.1859-3100en
dc.subjectKhoa họcen
dc.titleVận dụng cấu trúc bài học theo kiểu dạy học nếu vấn đề khi sử dụng "Hồ Chí Minh toàn tập" nhằm nâng cao hiệu quả, chất lượng dạy học lịch sử ở trường Trung học phổ thông = Applying the structure of teaching-style lessons to raise issues when using "Complete works of Ho Chi Minh" to improve the effectiveness and quality of teaching History in high schoolsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv138S012019117.pdf
  • Size : 338,77 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.