Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12137
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Thị Hằng Nga
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Ngọc Quỳnh
dc.date.accessioned2023-11-13T02:07:09Z-
dc.date.available2023-11-13T02:07:09Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=284378en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12137-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.22 - tr.282-287 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titlePhân tích các yếu tố ảnh hưởng đến khả năng trả nợ của khách hàng cá nhân tại Ngân hàng Thương mại cổ phần sài Gòn Thương Tín - Chi nhánh Tân Bìnhen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S222019282.pdf
  • Size : 342,13 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.