Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12137
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Thị Hằng Nga
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Ngọc Quỳnh
dc.date.accessioned2023-11-13T02:07:09Z-
dc.date.available2023-11-13T02:07:09Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=284378en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12137-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.22 - tr.282-287 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titlePhân tích các yếu tố ảnh hưởng đến khả năng trả nợ của khách hàng cá nhân tại Ngân hàng Thương mại cổ phần sài Gòn Thương Tín - Chi nhánh Tân Bìnhen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S222019282.pdf342.13 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

4
checked on Nov 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.