Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12127
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHồ, Sỹ Hùng
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hoàng Yến
dc.date.accessioned2023-11-13T02:07:06Z-
dc.date.available2023-11-13T02:07:06Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=284369en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12127-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Trường Đại học Hồng Đức) - 2019 - no.47 - tr.71-79 - ISSN.1859-2759en
dc.subjectKhoa học (Trường Đại học Hồng Đức)en
dc.titleThực trạng giáo dục kĩ năng giao tiếp cho trẻ rối loạn phổ tự kỉ 5-6 tuổi ở các trường mầm non tỉnh Thanh Hóaen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv382S472019071.pdf
  • Size : 417,23 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.