Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12127
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHồ, Sỹ Hùng
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hoàng Yến
dc.date.accessioned2023-11-13T02:07:06Z-
dc.date.available2023-11-13T02:07:06Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=284369en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12127-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Trường Đại học Hồng Đức) - 2019 - no.47 - tr.71-79 - ISSN.1859-2759en
dc.subjectKhoa học (Trường Đại học Hồng Đức)en
dc.titleThực trạng giáo dục kĩ năng giao tiếp cho trẻ rối loạn phổ tự kỉ 5-6 tuổi ở các trường mầm non tỉnh Thanh Hóaen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv382S472019071.pdf417.23 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.