Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11927
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Ngọc Hoa
dc.contributor.authorLê, Tất Hiển
dc.contributor.authorVũ, Ngọc Bích
dc.date.accessioned2023-11-13T02:06:15Z-
dc.date.available2023-11-13T02:06:15Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=284151en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11927-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí khoa học công nghệ giao thông vận tải - 2019 - no.33 - tr.16-23 - ISSN.1859-2724en
dc.subjectTạp chí khoa học công nghệ giao thông vận tảien
dc.titleTối ưu thông số hình dáng tàu theo hướng giảm sức cản áp dụng giải thuật di truyền = Ship hull form optimization for reduced resistance using genetic algorithmen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv391S332019016.pdf
  • Size : 783,92 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.