Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11904
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrương, Văn Tính
dc.contributor.authorPhan, Sỹ Liêm
dc.contributor.authorNguyễn, Thành Đạt
dc.date.accessioned2023-11-13T02:06:08Z-
dc.date.available2023-11-13T02:06:08Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=284131en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11904-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí khoa học công nghệ giao thông vận tải - 2019 - no.32 - tr.65-72 - ISSN.1859-2724en
dc.subjectTạp chí khoa học công nghệ giao thông vận tảien
dc.titleDự báo sự gia tăng sức chống cắt không thoát nước của sét mềm theo độ sâu và thời gian tuyến đường dọc kè sông Bảo Định thành phố Mỹ Tho, tỉnh Tiền Giang = Predicting the increase in undrained shear strength of soft clay according to the depth and time of the Bao Dinh river embankment road My Tho city, Tien Giang provinceen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv391S322019065.pdf
  • Size : 1,91 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.