Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11904
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrương, Văn Tính
dc.contributor.authorPhan, Sỹ Liêm
dc.contributor.authorNguyễn, Thành Đạt
dc.date.accessioned2023-11-13T02:06:08Z-
dc.date.available2023-11-13T02:06:08Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=284131en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11904-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí khoa học công nghệ giao thông vận tải - 2019 - no.32 - tr.65-72 - ISSN.1859-2724en
dc.subjectTạp chí khoa học công nghệ giao thông vận tảien
dc.titleDự báo sự gia tăng sức chống cắt không thoát nước của sét mềm theo độ sâu và thời gian tuyến đường dọc kè sông Bảo Định thành phố Mỹ Tho, tỉnh Tiền Giang = Predicting the increase in undrained shear strength of soft clay according to the depth and time of the Bao Dinh river embankment road My Tho city, Tien Giang provinceen
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv391S322019065.pdf1.91 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.