Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11878
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDo, Quang Khanh
dc.contributor.authorTran, Thi Mai Huong
dc.contributor.authorNguyen, Thi Thu Trang
dc.contributor.authorVo, Huynh Nhan
dc.contributor.authorKieu, Phuc
dc.date.accessioned2023-11-13T02:06:00Z-
dc.date.available2023-11-13T02:06:00Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=284107en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11878-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí khoa học công nghệ giao thông vận tải - 2019 - no.32 - tr.8-12 - ISSN.1859-2724en
dc.subjectTạp chí khoa học công nghệ giao thông vận tảien
dc.titleỨng dụng phương pháp phần tử hữu hạn trong phân tích ứng suất và ổn định giếng khoan = Applying finite element method for wellbore stress and stability analysisen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv391S322019008.pdf1.33 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.