Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11854
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐặng, Xuân Kiên
dc.contributor.authorTrịnh, Quang Nam
dc.date.accessioned2023-11-13T02:05:53Z-
dc.date.available2023-11-13T02:05:53Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=284086en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11854-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí khoa học công nghệ giao thông vận tải - 2019 - no.31 - tr.35-39 - ISSN.1859-2724en
dc.subjectTạp chí khoa học công nghệ giao thông vận tảien
dc.titleThiết kế bộ điều khiển bền vững tổng hợp μ cho mô hình rô bốt hai bánh tự cân bằng = Designing robust μ synthesis controller of two wheeled self balancing roboten
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv391S312019035.pdf598.44 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.