Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11853
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Ngọc Hoa
dc.contributor.authorVũ, Ngọc Bích
dc.date.accessioned2023-11-13T02:05:53Z-
dc.date.available2023-11-13T02:05:53Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=284085en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11853-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí khoa học công nghệ giao thông vận tải - 2019 - no.31 - tr.27-34 - ISSN.1859-2724en
dc.subjectTạp chí khoa học công nghệ giao thông vận tảien
dc.titleTự động hóa biến đổi thông số hình dáng tàu áp dụng phương pháp Lackenby = Automatic parametric hull form variation applying Lackenby methoden
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv391S312019027.pdf952.14 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.