Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11853
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Ngọc Hoa
dc.contributor.authorVũ, Ngọc Bích
dc.date.accessioned2023-11-13T02:05:53Z-
dc.date.available2023-11-13T02:05:53Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=284085en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11853-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí khoa học công nghệ giao thông vận tải - 2019 - no.31 - tr.27-34 - ISSN.1859-2724en
dc.subjectTạp chí khoa học công nghệ giao thông vận tảien
dc.titleTự động hóa biến đổi thông số hình dáng tàu áp dụng phương pháp Lackenby = Automatic parametric hull form variation applying Lackenby methoden
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv391S312019027.pdf
  • Size : 952,14 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.