Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11850
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Hữu Nhân
dc.contributor.authorTrần, Quang Lâm
dc.contributor.authorTrần, Đức
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Nguyên
dc.date.accessioned2023-11-13T02:05:52Z-
dc.date.available2023-11-13T02:05:52Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=284082en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11850-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí khoa học công nghệ giao thông vận tải - 2019 - no.31 - tr.15-19 - ISSN.1859-2724en
dc.subjectTạp chí khoa học công nghệ giao thông vận tảien
dc.titlePhân tích động lực học theo phương thẳng đứng của tổ hợp xe đầu kéo – sơ mi rơ moóc bằng Matlab/simmechanics = Vertical dynamic analysis of tractor semi-trailer by matlab/simmechanicsen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv391S312019015.pdf808.75 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

2
checked on Nov 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.