Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11795
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBùi, Thị Thanh Mai
dc.date.accessioned2023-11-13T02:05:38Z-
dc.date.available2023-11-13T02:05:38Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=283934en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11795-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh) - 2019 - no.12 - tr.Trường Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh - ISSN.1859-3100en
dc.subjectTạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleXây dựng bộ tiêu chí đánh giá hoạt động giáo dục STEM = Designing a stem integrated instruction frameworken
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv138V16S122019918.pdf
  • Size : 395,93 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.