Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11762
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Mỹ
dc.date.accessioned2023-11-13T01:58:34Z-
dc.date.available2023-11-13T01:58:34Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=283896en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11762-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh) - 2019 - no.8 - tr.216-226 - ISSN.1859-3100en
dc.subjectTạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleNâng cao hiệu quả của các hoạt động dạy học theo phương pháp giao tiếp trong các lớp học tiếng Anh như một ngoại ngữ = Enhancing positive effects for the communicative+ language teaching activities in English classroomsen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CTv138V16S082019216.pdf313.49 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.