Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11760
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thế Truyền
dc.date.accessioned2023-11-13T01:58:33Z-
dc.date.available2023-11-13T01:58:33Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=283894en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11760-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh) - 2019 - no.2 - tr.183-199 - ISSN.1859-3100en
dc.subjectTạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titlePhong cách học tri nhận/thi pháp học tri nhận: nơi giao cắt của ngôn ngữ học, nghiên cứu văn chương và khoa học tri nhận = Cognitive stylistics/cognitive poetics: the interface between linguistics, literary studies and cognitive scienceen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv138V16S022019183.pdf
  • Size : 528,4 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.