Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11711
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐoàn, Thị Ngọc Anh
dc.date.accessioned2023-11-13T01:58:21Z-
dc.date.available2023-11-13T01:58:21Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=271330en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11711-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học - 2019 - no.33 - tr.89-95 - ISSN.1859-2368en
dc.subjectKhoa họcen
dc.titleĐặc thù bộ môn và vấn đề nâng cao hiệu quả của việc dạy, học văn học dân gian trong trường đại học hiện nay = Improving folklore pedagogy in universities exploring subject features and solutions to improve folklore pedagogy at the tertiary education levelen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv459S332019089.pdf270.53 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.