Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11664
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐịnh, Kiệm
dc.contributor.authorPhạm, Xuân Trường
dc.date.accessioned2023-11-13T01:58:10Z-
dc.date.available2023-11-13T01:58:10Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=283641en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11664-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.13 - tr.149-155 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác nhân tố tác động đến sự hài lòng của khách hàng khi sử dụng dịch vụ của Công ty Dịch vụ viễn thông Vinaphone tại thành phố Vũng tàu, tỉnh Bà Rịa - Vũng Tàu = Factors affecting the customer satisfaction when using services of vinaphone telecommunication services company of Vung Tau city, Ba Ria - Vung Tau provinceen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S132019149.pdf461.09 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.