Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11664
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐịnh, Kiệm
dc.contributor.authorPhạm, Xuân Trường
dc.date.accessioned2023-11-13T01:58:10Z-
dc.date.available2023-11-13T01:58:10Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=283641en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11664-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.13 - tr.149-155 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác nhân tố tác động đến sự hài lòng của khách hàng khi sử dụng dịch vụ của Công ty Dịch vụ viễn thông Vinaphone tại thành phố Vũng tàu, tỉnh Bà Rịa - Vũng Tàu = Factors affecting the customer satisfaction when using services of vinaphone telecommunication services company of Vung Tau city, Ba Ria - Vung Tau provinceen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S132019149.pdf
  • Size : 461,09 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.