Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11515
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Nguyệt Minh
dc.contributor.authorNông, Mai Thanh
dc.date.accessioned2023-11-13T01:57:26Z-
dc.date.available2023-11-13T01:57:26Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=283256en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11515-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.7 - tr.216-219 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleVấn đề đặt ra đối với việc vận dụng marketing dịch vụ của các doanh nghiệp Việt Nam = Limitations related to the use of service marketing of enterprises in Vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S072019216.pdf
  • Size : 180,92 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.