Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11176
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Trung Hiếu
dc.date.accessioned2023-11-13T01:45:15Z-
dc.date.available2023-11-13T01:45:15Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=282535en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11176-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.20 - tr.184-189 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleNhân tố tác động đến việc sử dụng dịch vụ xếp hạng tín nhiệm doanh nghiệp của các cá nhân tại thị trường Việt Nam = Factors affecting the intention to use the credit rating service of individuals in Vietnamen
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S202019184.pdf297.82 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.