Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11171
Title: Tác động của tiếp thị nội bộ và định hướng thị trường đến sự gắn kết với tổ chức trong ngành khách sạn tại thành phố Hồ Chí Minh = Impact of internal marketing and market orientation on organizational commitment in the hotel industry in Ho Chi Minh city
Authors: Hàng, Lê Cẩm Phương
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2019 - no.20 - tr.154-159 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=282525
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11171
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S202019154.pdf314.34 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.