Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11097
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Ngọc Minh
dc.date.accessioned2023-11-13T01:44:55Z-
dc.date.available2023-11-13T01:44:55Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=282276en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11097-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học (Trường Đại học Quy Nhơn) - 2019 - no.6 - tr.71-76 - ISSN.1859-0357en
dc.subjectTạp chí Khoa học (Trường Đại học Quy Nhơn)en
dc.titleVận dụng phương pháp thực nghiệm trong dạy học vật lý nhằm phát triển tư duy phản biện cho học sinh = Developing student’s critical thinking by the physical experiment methodsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv179V13S62019071.pdf
  • Size : 362,61 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.