Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11097
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Ngọc Minh
dc.date.accessioned2023-11-13T01:44:55Z-
dc.date.available2023-11-13T01:44:55Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=282276en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11097-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học (Trường Đại học Quy Nhơn) - 2019 - no.6 - tr.71-76 - ISSN.1859-0357en
dc.subjectTạp chí Khoa học (Trường Đại học Quy Nhơn)en
dc.titleVận dụng phương pháp thực nghiệm trong dạy học vật lý nhằm phát triển tư duy phản biện cho học sinh = Developing student’s critical thinking by the physical experiment methodsen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv179V13S62019071.pdf362.61 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.