Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11067
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDương, Bạch Dương
dc.date.accessioned2023-11-13T01:44:46Z-
dc.date.available2023-11-13T01:44:46Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=282248en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11067-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học (Trường Đại học Quy Nhơn) - 2019 - no.4 - tr.25-30 - ISSN.1859-0357en
dc.subjectTạp chí Khoa học (Trường Đại học Quy Nhơn)en
dc.titleĐào tạo và bồi dưỡng giáo viên theo hướng tiếp cận lý thuyết năng lực = Training and fostering teachers according to capacity theory approachen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv179V13S42019025.pdf
  • Size : 393,22 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.