Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/10920
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Lan Hương
dc.date.accessioned2023-11-13T01:44:06Z-
dc.date.available2023-11-13T01:44:06Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=282091en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/10920-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyên - 2019 - no.6 - tr.79-86 - ISSN.1859-2171en
dc.subjectKhoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyênen
dc.titleHiệu quả của hoạt động học hợp tác đối với thái độ, nhận thức của sinh viên khoa Quốc tế, Đại học Quốc gia với kỹ năng viết = The effects of cooperative learning activities on improving students’ perception and attitudes towards writing skills at international school, Vietnam national university hanoien
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv178V199S62019079.pdf497.44 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.