Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/10920
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Lan Hương
dc.date.accessioned2023-11-13T01:44:06Z-
dc.date.available2023-11-13T01:44:06Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=282091en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/10920-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyên - 2019 - no.6 - tr.79-86 - ISSN.1859-2171en
dc.subjectKhoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyênen
dc.titleHiệu quả của hoạt động học hợp tác đối với thái độ, nhận thức của sinh viên khoa Quốc tế, Đại học Quốc gia với kỹ năng viết = The effects of cooperative learning activities on improving students’ perception and attitudes towards writing skills at international school, Vietnam national university hanoien
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv178V199S62019079.pdf
  • Size : 497,44 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.