Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/10870
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Huy Hoàng
dc.contributor.authorBùi, Thị Hiền
dc.contributor.authorNguyễn, Viết Hoằng
dc.date.accessioned2023-11-13T01:43:53Z-
dc.date.available2023-11-13T01:43:53Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=282045en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/10870-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyên - 2019 - no.5 - tr.35-40 - ISSN.1859-2171en
dc.subjectKhoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyênen
dc.titleSử dụng kĩ thuật dạy học theo trạm để phát triển năng lực sử dụng ngôn ngữ hóa học cho học sinh trong dạy học chương 3 - chương trình hóa học 12 = Use station-based teaching approach to develop the ability to use chemical language for students in teaching of chapter 3 - the chemistry program of grade 12en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv178V198S52019035.pdf
  • Size : 298,53 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.