Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/10824
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Hạnh
dc.contributor.authorNguyễn, Xuân Tiến
dc.date.accessioned2023-11-13T01:43:40Z-
dc.date.available2023-11-13T01:43:40Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=281917en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/10824-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyên - 2019 - no.3 - tr.165-173 - ISSN.1859-2171en
dc.subjectKhoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyênen
dc.titleNhận thức của sinh viên về việc ứng dụng phương pháp dạy học theo đề án trong giảng dạy tại khoa Ngoại ngữ - Đại học Thái Nguyên = Students’ perception on the use of project based learning in teaching at school of foreign languages – Thai Nguyen universityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv178V196S32019165.pdf
  • Size : 535,07 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.