Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/10824
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Hạnh
dc.contributor.authorNguyễn, Xuân Tiến
dc.date.accessioned2023-11-13T01:43:40Z-
dc.date.available2023-11-13T01:43:40Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=281917en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/10824-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyên - 2019 - no.3 - tr.165-173 - ISSN.1859-2171en
dc.subjectKhoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyênen
dc.titleNhận thức của sinh viên về việc ứng dụng phương pháp dạy học theo đề án trong giảng dạy tại khoa Ngoại ngữ - Đại học Thái Nguyên = Students’ perception on the use of project based learning in teaching at school of foreign languages – Thai Nguyen universityen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CTv178V196S32019165.pdf535.07 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.