Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/10757
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Trọng Ngọ
dc.contributor.authorLê, Minh Nguyệt
dc.date.accessioned2023-11-09T01:58:02Z-
dc.date.available2023-11-09T01:58:02Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=281774en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/10757-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTâm lý học - 2019 - no.3 - tr.3 - 16 - ISSN.1859-0098en
dc.subjectTâm lý họcen
dc.title“Cái Tôi" và định hướng giáo dục cái Tôi cho học sinh trong trường phổ thôngen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv211S032019003.pdf524.9 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.