Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/10693
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Trần, Chí Vĩnh Long | |
dc.date.accessioned | 2023-11-09T01:57:46Z | - |
dc.date.available | 2023-11-09T01:57:46Z | - |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=267472 | en |
dc.identifier.uri | http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/10693 | - |
dc.language.iso | vi | en |
dc.relation.ispartofseries | Khoa học - 2019 - no.01 - tr.30-38 - ISSN.1859-3100 | en |
dc.subject | Khoa học | en |
dc.title | Triển vọng ứng dụng khoa học thần kinh nhận thức trong nghiên cứu giáo dục ở Việt Nam: Bài học từ Đài Loan = Prospects for application of cognitive neuroscience in educational research in Vietnam: Lessons from Taiwan | en |
dc.type | Article | en |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.