Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/10693
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Chí Vĩnh Long
dc.date.accessioned2023-11-09T01:57:46Z-
dc.date.available2023-11-09T01:57:46Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=267472en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/10693-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học - 2019 - no.01 - tr.30-38 - ISSN.1859-3100en
dc.subjectKhoa họcen
dc.titleTriển vọng ứng dụng khoa học thần kinh nhận thức trong nghiên cứu giáo dục ở Việt Nam: Bài học từ Đài Loan = Prospects for application of cognitive neuroscience in educational research in Vietnam: Lessons from Taiwanen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv138S012019030.pdf
  • Size : 251,11 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.