Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/10476
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoàng, Xuân Nghĩa
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Hưởng
dc.date.accessioned2023-11-09T01:56:52Z-
dc.date.available2023-11-09T01:56:52Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=281483en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/10476-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu lập pháp - 2019 - no.11 - tr.46-55 - ISSN.1859-2953en
dc.subjectNghiên cứu lập phápen
dc.titleChính thức hóa hộ kinh doanh ở Việt Nam: khía cạnh lý luận, thực tiễn và lập phápen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv213S112019046.pdf
  • Size : 503,48 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.