Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/8809
Title: Các yếu tố ảnh hưởng trong xây dựng mô hình chấm điểm tín dụng khách hàng các nhân của ngân hàng thương mại
Authors: Ngô, Tiến Quý
Nguyễn, Việt Dũng
Keywords: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2019 - no.552 - tr.51-53 - ISSN.0868-3808
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=277488
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/8809
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv168S5522019051.pdf200.21 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.