Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7710
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Thị Lan Phượng
dc.contributor.authorPhạm, Thị Hương
dc.date.accessioned2023-11-08T07:53:12Z-
dc.date.available2023-11-08T07:53:12Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=275787en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/7710-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Trường Đại học Sư Phạm Hồ Chí Minh) - 2019 - no.4 - tr.101-113 - ISSN.2588-137Xen
dc.subjectKhoa học (Trường Đại học Sư Phạm Hồ Chí Minh)en
dc.titleSự hài lòng của sinh viên của chất lượng dịch vụ của trường Đại học tại Thành phố Hồ Chí Minh = Student satisfaction of service quality at universities in Ho Chi Minh cityen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CTv138S42019101.pdf473.56 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Nov 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.