Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68864
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hà Phương
dc.date.accessioned2023-12-27T02:42:42Z-
dc.date.available2023-12-27T02:42:42Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354792en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/68864-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học - Trường Đại học Vinh - 2022 - no.2B - tr.38-47 - ISSN.1859-2228en
dc.subjectKhoa học - Trường Đại học Vinhen
dc.titleThử nghiệm bồi dưỡng năng lực đánh giá kết quả học tập của sinh viên đại học sư phạm theo tiếp cận năng lực cho cán bộ quản lý và giảng viên = An experimental study on developing the competence of university managers and lecturers in assessing pedagogical students’ learning outcomes according to competence-oriented approachen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVV467V51S2B2022038.pdf
  • Size : 551,38 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.