Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66821
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Bá Thành
dc.date.accessioned2023-12-27T02:21:53Z-
dc.date.available2023-12-27T02:21:53Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=349455en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66821-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2022 - no.616 - tr.46 - 48 - ISSN.0868-3808en
dc.subjectKinh tế Châu Á - Thái Bình Dươngen
dc.titleHoàn thiện chất lượng dịch vụ hải quan điện tử ở chi cục Hải quan Khu công nghiệp Bắc Thăng Long, Hà Nộien
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.languageiso639-1vi-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv168S6162022046.pdf434.15 kBAdobe PDF
  View online
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

2
checked on Nov 25, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.