Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66599
Title: Nghiên cứu phát triển năng lực cạnh tranh marketing của các chuỗi siêu thị bán lẻ trên địa bàn Hà Nội = Study on Holistic Marketing Competitive Capabilities of Vietnam Supermarket Chains in Hanoi City
Authors: Nguyễn, Hoàng Việt
Nguyễn, Bách Khoa
Keywords: Tạp chí Khoa học thương mại (Trường Đại học Thương mại)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học thương mại (Trường Đại học Thương mại) - 2022 - no.166 - tr.26-36 - ISSN.1859-3666
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=348034
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66599
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv286S1662022026.pdf1.59 MBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.