Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66425
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKim, Mạnh Tuấn
dc.contributor.authorKim, Hương Trang
dc.date.accessioned2023-12-27T02:18:21Z-
dc.date.available2023-12-27T02:18:21Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346883en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66425-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.17 - tr.184-192 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleKhám phá lợi thế cạnh tranh thông qua sự hài lòng và trung thành của khách hàng: Nghiên cứu về các công ty chứng khoán tại Việt Nam = Exploring the sources of competitive advantage through customer satisfaction and customer loyalty: A study of Vietnam securities companiesen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S172022184.pdf
  • Size : 1,16 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.