Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66425
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKim, Mạnh Tuấn
dc.contributor.authorKim, Hương Trang
dc.date.accessioned2023-12-27T02:18:21Z-
dc.date.available2023-12-27T02:18:21Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346883en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66425-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.17 - tr.184-192 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleKhám phá lợi thế cạnh tranh thông qua sự hài lòng và trung thành của khách hàng: Nghiên cứu về các công ty chứng khoán tại Việt Nam = Exploring the sources of competitive advantage through customer satisfaction and customer loyalty: A study of Vietnam securities companiesen
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S172022184.pdf1.16 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.