Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66087
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Nho Quyết
dc.contributor.authorTong, Guang Ji
dc.contributor.authorTrần, Quang Yên
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thanh Hiền
dc.date.accessioned2023-12-27T02:16:47Z-
dc.date.available2023-12-27T02:16:47Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345816en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66087-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế & Phát triển - 2022 - no.300 - tr.96- - ISSN.1859-0012en
dc.subjectTạp chí Kinh tế & Phát triểnen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến ý định mua sắm trực tuyến của thanh niên nông thôn Việt Nam = Factors affecting online shopping intention of Vietnamese rural youthen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv60S3002022096.pdf
  • Size : 1,45 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.