Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65353
Title: Ảnh hưởng của trách nhiệm xã hội tới hiệu quả kinh doanh của các doanh nghiệp du lịch lữ hành Việt Nam = Influence of corporate social responsibility on business results of Vietnamese travel service businesses
Authors: Phan, Thị Thu Hiền
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.36 - tr.93-96 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354265
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65353
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv39S362022093.pdf652.95 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

8
checked on Nov 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.