Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65145
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVien, The Khanh Toan
dc.contributor.authorPham, Song Hoang Phuc
dc.date.accessioned2023-12-27T02:06:52Z-
dc.date.available2023-12-27T02:06:52Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347407en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65145-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh - 2022 - no.2 - tr.277-289 - ISSN.1859-3100en
dc.subjectTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minhen
dc.titleHiệu quả của việc sử dụng các nguồn trực tuyến để học kỹ năng nghe-nói = The effectiveness of the use of online resources for learning speaking-listening skillsen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.languageiso639-1vi-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CTv138V19S22022277.pdf153.51 kBAdobe PDF
  View online
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.