Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64583
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thành Công
dc.contributor.authorÂu, Quang Hiếu
dc.contributor.authorNguyễn, Đức Minh
dc.date.accessioned2023-12-27T01:55:30Z-
dc.date.available2023-12-27T01:55:30Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351842en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64583-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2022 - no.21 - tr.26-31 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleĐánh giá và đề xuất biện pháp nâng cao năng lực thích ứng với công tác giảng dạy của giáo viên tiểu học tại việt nam trong bối cảnh đại dịch covid-19 = Assessing and proposing measures to improve the adaptive capacity of primary school teachers in Vietnam in the context of the covid-19 pandemicen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv216S212022026.pdf
  • Size : 350,1 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.