Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64577
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐặng, Thị Dạ Thủy
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Diệu Phương
dc.contributor.authorLê, Thị Thanh Hảo
dc.date.accessioned2023-12-27T01:55:28Z-
dc.date.available2023-12-27T01:55:28Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351837en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64577-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2022 - no.21 - tr.14-18 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleThiết kế các dạng nghiên cứu trường hợp nhằm phát triển năng lực giải quyết vấn đề của học sinh trong dạy học chủ đề “hệ sinh thái”, thuộc phần “sinh thái học và môi trường” (sinh học 12) = Design case studies to develop students' problem-solving capacity in teaching the topic "ecosystem", under "ecology and environment" (biology 12)en
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv216S212022014.pdf352.09 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.