Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64446
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐỗ, Thị Ngọc Quỳnh
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Vân Anh
dc.contributor.authorVũ, Thảo Linh
dc.contributor.authorVũ, Thảo Nhung
dc.date.accessioned2023-12-27T01:54:52Z-
dc.date.available2023-12-27T01:54:52Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351626en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64446-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2022 - no.11 - tr.33-37 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleNhận thức của giáo viên tiểu học về sử dụng nền tảng E-learning trong lớp học trực tuyến: nghiên cứu tại một số trường tiểu học ở Thành phố Hà Nội = Primary school teachers' perception of using E-learning platforms in online classrooms: a study in some primary schools in Hanoien
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv216S112022033.pdf306 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.