Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63105
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDương, Phương Linh
dc.contributor.authorVũ, Văn Tuấn
dc.date.accessioned2023-12-26T09:25:41Z-
dc.date.available2023-12-26T09:25:41Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=350582en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63105-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Tân Trào) - 2022 - no.04 - tr.126 - 137 - ISSN.2354-1431en
dc.subjectKhoa học (Đại học Tân Trào)en
dc.titleĐánh giá quan điểm của sinh viên tiếng Anh pháp lý năm nhất về chiến lược nghe thông qua mô hình học đảo ngược = Evaluating legal english major freshmen’s perspectives towards listening strategies through flipped learning modelen
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv444S042022126.pdf15.94 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Nov 25, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.